
Само на Instagram-у, у протекла три месеца, садржаји Храм Телевизије прегледани су готово 10 милиона пута, а у периоду од четири недеље током априла и маја, издвојени сегменти из телевизијског програма остварили су преко 4 милиона прегледа, и то без иједне спонзорисане објаве.
Укупан домет садржаја на Instagram-у у том периоду премашио је 1,4 милиона корисника, потврђујући колико духовне поруке и видео исечци из емисија допиру до савременог човека, уз лакшу доступност путем дигиталних платформи.
За осам месеци број пратилаца на Instagram-у са 16.000 порастао је на преко 40.000, док је у истом периоду број претплатника на YouTube каналу порастао за 11.000.
Број претплатника на YouTube каналу сада је преко 191.000, док је укупан број прегледа видео садржаја од покретања канала прешао 90 милиона.
Најгледанији су беседе Његове Светости Патријарха српског Порфирија, ауторски формати „Врлинослов“ и „Питања и одговори“ и дневна емисија Вести из Цркве.
Посебну пажњу посетилаца сајта изазвале су вести везане за заседање Светог архијерејског Сабора СПЦ, које су на сајту tvhram.rs у првим сатима по објави бележиле и до 3.000 прегледа по вести.
На Instagram-у доминирају „reels“ формати са поукама духовника, који бележе стотине хиљада прегледа, док је телевизијска гледаност била рекордна током Велике суботе и Васкрса, када је у MTС систему програм Телевизије Храм по дану пратило више од 22.000 домаћинстава само на територији Србије.
Пренос Силаска Благодатног огња из Јерусалима уживо у ТВ програму и на YouTube каналу гледало је преко 70.000 људи.
Резултати јасно показују – постоји растућа потреба за духовним и идентитетским садржајима, који повезују вернике и ширу публику са духовним наслеђем, историјом и културом.
Храм телевизија остаје доследна свом позиву – у служби Српске Православне Цркве и народа, захвална за благослов и подршку Његовој Светости Патријарху српском г. Порфирију, који је духовни ослонац нашем верном народу, где год да живи.
Хвала вам на поверењу.