Међу најгледанијим садржајима издвајају се емисије „Врлинослов“, „Питања и одговори“ и „Вести из Цркве“, док наше кратке форме – шортси – често достижу и по неколико стотина хиљада прегледа.
Подсећамо да је први видео који је постављен на Јутјуб канал Храм телевизије био интервју са блаженопочившим Патријархом српским Иринејем, који је водила Сања Анђелковић Лубардић, касније главни и одговорни уредник телевизије. Уследиле су бројне емисије - духовни разговори, посете светињама, национална историја, музички програм и ексклузивни садржаји које је Храм, као званична телевизијска станица Српске Православне Цркве, реализовала како у Србији, тако и у земљама региона широм света.
У последњих годину дана на канал су унетe бројне иновaције, укључујући нове плејлисте, бољу организацију садржаја и прегледност и редовно дневно ажурирање новим емисијама, прилозима и извештајима, који често буду објављени прво на Јутјубу па тек потом у телевизијском програму.
Опредељење да се црквена телевизија снажније усмери на дигиталне платформе, као данас доминирајући медијски простор, потврђује и чињеница да наш Инстаграм налог бележи више од 7 милиона прегледа месечно, показујући да духовни садржај налази своје место и снажан одјек у савременом окружењу.